CRATIS rješenja
Inovativna CRATIS rješenja kao potpora vašem poslovanju
Promatrajući potrebe i trendove na tržištu, CRATIS je razvio nekoliko cjelovitih proizvoda koja se u potpunosti mogu prilagoditi vašem poslovanju.
Uz pomoć jedinstvenog pristupa ugrađujemo iskustvo, jednostavnost i smanjujemo rizik poslovanja.
CRATIS rješenja
Naša rješenja pouzdana su i skalabilna, a temelje se na modernim tehnologijama i funkcionalnostima razvijenim kroz višegodišnju suradnju sa partnerima i korisnicima.
Osiguravamo vam najviši stupanj integracije u sve vaše poslovne sustave kao i izravan pristup razvojnoj podršci.
Cloud PBX rješenje
Naše Cloud PBX rješenje skalabilno je i pokreće se unutar visoko raspoložive okoline našeg podatkovnog centra, a osigurava vam značajno smanjenje telekomunikacijskih troškova i povećanje produktivnosti kroz podizanje mogućnosti poslovne komunikacije. U iznimnim slučajevima (zbog regulatornih i drugih zahtjeva), naše PBX rješenje možemo implementirati i na vašoj infrastrukturi.
Rješenje instanciramo samo za vaše potrebe što vam omogućuje visok stupanj prilagodbe te odabir telekomunikacijskog operatera po želji.
Uz pomoć naših Network i Security usluga povezujemo sve vaše urede s našim Cloud PBX rješenjem. Uz pomoć naše SIP Trunk usluge postajemo i vaš telekomunikacijski operator pa imate mogućnost napraviti prijenos brojeva na našu telekomunikacijsku mrežu.
Rješenje podržava sve standardne SIP uređaje kao što su fiksni i DECT IP telefoni, IP interkomi te PC i mobilne aplikacije za pozivanje. Također, moguća je prilagodba rješenja vašim potrebama kao i integraciju s poslovnim sustavima za automatizaciju procesa poput kontrole poziva.
Naša PBX usluga može se koristiti kao telefonska centrala sa standardnim funkcijama poput prosljeđivanja poziva, grupa za pozivanje ili za kombinaciju fiksne, mobilne i VoIP telefonije za smanjenje troškova i prosljeđivanje poziva ovisno o lokaciji korisnika.
Uz prethodno navedene standardne funkcije, podržavamo i širok raspon naprednih funkcije poput video poziva, snimanja razgovora i integriranog telefonskog imenika s kratkim brojevima za pozivanje.
Kratak pregled mogućnosti:
|
|
U produkciji imamo Cloud PBX sustave koje terminiraju nekoliko tisuća ekstenzija i uspješno obrađuju preko 300 istovremenih poziva.
Call Engagement Platforma (CEP)
CEP platforma je rješenje za kontakt centre koje omogućuje automatizaciju i nadzor dolaznih i odlaznih pozivnih kampanja.
Platforma objedinjuje sve funkcije potrebne za vođenje vlastitog kontakt centra za podršku, prodaju, marketing i druge poslovne procese koji se oslanjaju na komunikaciju s kontaktima.
Platforma se prilagođava Vašim zahtjevima i po potrebi integrira s drugim poslovnim rješenjima poput ERP ili PMS sustava.
Glavne funkcije naše CEP platforme:
- Dolazne telefonske kampanje - koriste se najviše za korisničku podršku i druge vrste obrade dolaznih telefonskih poziva (uz podršku za skripte i forme)
- Odlazne telefonske kampanje - najčešće se koriste za prodaju gdje se ručno ili automatski pozivaju kontakti iz izrađenih lista za pozivanje (uz podršku za skripte i forme)
- Korištenje i praćenje više kanala komunikacije istovremeno - komunikacija s kontaktom može se uspostaviti putem jedne vrste kanala i proširiti drugim kanalima komunikacije (podržava prebacivanje između E-Mail, SMS, društvene mreže i drugih kanala)
- Fleksibilna kontrola poziva - dolazni telefonski pozivi mogu se usmjeravati na određene agente ovisno o više uvjeta
- Povratni poziv i najave - pozivatelja možete informirati o trenutnoj dostupnosti agenata tj. vremenu čekanja i njegovom mjestu u redu čekanja na odgovor
- Inteligentan automatski pozivatelj - kod odlaznih telefonskih kampanja, automatski pozivatelj upravlja brzinom i načinom zvanja kontakata ovisno o brzini koju ste mu zadali
- Izrada i prilagodba listi za pozivanje - omogućena je izrada listi iz postojećih kontakata ili izrada novih kontakata ručnim unosom ili uvozom podataka
- Izrada skripti i formi - svaki dolazni i odlazni poziv u kampanji popraćen je interaktivnim skriptama i formama koje vode agenta kroz poziv i pohranjuju sakupljene informacije
- Napredni alati za nadzor kampanja - supervizor u realnom vremenu nadzire rad agenata i cijelog sustava (parametri rada agenta, vrijeme čekanja i razgovora agent/kampanja, preslušavanje razgovora, kvote, mjerenje uspješnosti i drugo)
- Konzola za agente - ovisno o podešavanju kampanje i pravima; agenti mogu provjeriti svoj rad, preusmjeriti razgovor ili dogovoriti povratni poziv, uređivati podatke unutar interaktivnih forma, pregledati skripte i napomene koje im usmjeruju razgovor te pružaju uvid u važne informacije o kontaktu.
- Analitika rada - analitika rada prilagođava se zahtjevima poslovanja i uz standardne izvještaje koji omogućuju planiranje resursa i optimizaciju rada, podržani su i automatski izvještaji koji se šalju supervizorima ili voditeljima te ih konstantno informiraju o bitnim parametrima poput SLA i drugih parametara
- Regulatorne obaveze i sigurnost - uz strogu klasifikaciju i ograničenja po pitanju pristupa osobnim podacima, naprednim praćenjem rada sustava i internom listom blokiranja poziva, platforma je integrirana s HAKOM registrom NE ZOVI koja se svakodnevno osvježava
Cijelo rješenje je izrazito sigurno, stabilno i skalabilno, a pokreće se u oblaku na vrhunskoj visoko raspoloživoj CRATIS infrastrukturi.
Rješenje je moguće povezati s bilo kojim telekomunikacijskim operaterom i kombinirati ga sa svim našim uslugama.
Također, CRATIS je razvio plug&play Connect IDentify platformu za potrebe video identifikacije koji na inovativan način, uz poštivanje strogih tržišnih standarda i regulatornih zahtjeva agentima u kontaktnom centru omogućuje daljinsku identifikaciju krajnjeg sugovornika. Rješenje je prvenstveno namijenjeno financijskom sektoru (banke, osiguranja, fin-tech), a u tijeku je završno testiranje i komercijalizacija proizvoda.
CRATIS Security and Monitoring
CRATIS Security and Monitoring (SAM) je modularna platforma za cjeloviti nadzor i praćenje pokazatelja razine usluga kompleksnih ICT sustava iz oblaka.
Platforma je integrirana i upravljana od strane našeg BlueOpsTM tima, a sačinjena je od brojnih sustava za nadzor i upravljanje uz visok stupanj personalizacije. Cilj sustava je bilježenje promjena zbog regulatornih obveza te dojava, prevencija i rano otkrivanje potencijalnih smetnji u radu sustava ili usluga.
Kako platformom pokrivamo izuzetno velik broj tehnologija i servisa, rješenje implementiramo uz primjenu modula koji pokrivaju sljedeće cjeline:
- Podatkovni centri - nadzor potrošnje električne energije i stanja fizičkih poslužitelja
- Računalna mreža - nadzor svih mrežnih uređaja
- Platforma - nadzor rada sustava virtualizacije te storage i backup sustava
- OS - dostupnost i mjerenje performansi svih računalnih poslužitelja
- Aplikacije - mjerenje performansi raznih aplikativnih servisa (proxy, baze, web, voice, radius, docker i dr.)
- Kibernetička sigurnost - IDS/IPS, analiza mrežnog prometa, ranjivosti servisa i detekcija napada
- SIEM - prikupljanje i obrada događaja sa svih računalnih uređaja (SIEM sustav)
- Internet - provjera i optimizacija BGP routinga, mjerenje kakvoće usluga prema ključnim Internet čvorištima
- Eksterni nadzor - mjerenje kvalitete i dostupnosti svih Cloud usluga iz raznih dijelova Interneta
Uz pomoć CRATIS SAM rješenja, naš BlueOpsTM Service Hub 24x7 proaktivno nadzire rad svih sustava i prati kakvoću isporuke usluga kako bi operativni timovi u najkraćem mogućem roku identificirali i riješti problem te pravovremeno komunicirali s korisnikom.
Također, rješenje nam omogućuje da planiramo potrebne kapacitete i savjetujemo vas o potrebnim nadogradnjama ili optimizacijom jer loša kvaliteta usluga kod nas nije opcija.